Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa.
Ognista Strzała: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.(Dla supterry) Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.
Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co kolejkę o 10pkt!(Dla Ventus)
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia).
Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole, lub podłożyć go pod ostrzał.
Ognisty Rzut: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc.
Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi.
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się.
Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi.
Karta Tsunami: pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Siła Smoka: Wyłącznie dla Dragonoida, zwiększa siłe o 150, ale na jeden atak!
Złote Pazyry: Wyłącznie dla Tiggrery, zwiększa siłe o 150.
Giga Uderzenie: Wyłącznie dla Gorema, zwiększa siłe o 150.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 130.
Prawy Gigant: Wyłącznie dla Cykloida. Zwiększa siłe o 150.
Lewy Gigant: Wyłącznie dla Cykloida. Niszczy kartę otwarcia, dezaktywuje super moc.
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.
Powietrzny atak: Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.
Burza Piór: Dla Harpus, dodaje 150 punktów siły.
Twarz Wściekłości: Wyłącznie dla Fortrissa. Zwiększa siłe o 250.
Twarz Żalu: Wyłącznie dal Fortrissa. Blokuje wszystkie wybrane karty otwarcia.
Twarz Spokoju: Wyłącznie dla Fortrissa. Podwaja działanie wszystkich przyjaznych kart super mocy!.
Trąbo atak:Wyłącznie dla Tuskora. Swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna)
Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.(Dla Ventus)
Chaos Serca Ciemności: Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50 (czyli atakuje stwory z innych kart).
Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa.
Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia.(Dla Pyrusa)
Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami).
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture).(Dla darkusa)
Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy.(Dla Subterry) . Siła Aquosa: Dodaje 150 pkt moczy.
Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(osłabia bakugana rywalo o 50 pkt).(Dla Chaosu)
Zamrożenie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.
Splot Słoneczny:Dezaktywuje karte super mocy przeciwnika oraz blokuje jego karte otwarcia.
Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną karte super mocy(tylko dodającą pkt mocy).
Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą.
|